Translate

13 stycznia 2015

Dziś na stole DIY... księżniczka w godzinę.

mj | 21:22
Jak w godzinę... z dziewczynki zrobić księżniczkę :)

Czteroletnia Martynka zdecydowała, że na balu w przedszkolu będzie... księżniczką :)

Okazało się, że to bardzo "rozsądny" pomysł, szczególnie dla mamy :)

Oczywiście można iść do sklepu i kupić strój księżniczki za 70-80 zł (w najlepszym wypadku), ale ... po co ?

Całkiem ciekawe i - co cenne - jedyne w swoim rodzaju przebranie księżniczki można zrobić, wykorzystując jakąkolwiek sukienkę dziewczynki.

Większość z nas - mam, babć, cioć - ma w swoich zakamarkach resztki materiału, schowane, bo "może sie przyda", koraliki, wstążeczki, sznureczki ect.

Ja wykorzystałam różową sukienkę, kawałek starej firanki oraz różowe i srebrne koraliki.



Do paska sukienki przyłapałam igłą dwie warstwy firanki trochę dłuższe od sukienki. Udrapowałam materiał i przyłapałam punktowo igłą. W miejscach drapowania przyszyłam - na przemian różowe i srebrne - koraliki.


Wzdłuż linii dekoltu udrapowałam pasek z firanki i punktowo przyszyłam koraliki. Został mi krótki sznureczek srebrnych koralików, więc przyszyłam go lekko na przodzie sukienki.

I... po robocie, która zajęła mi około godziny :)
A oto efekt... "przed" i "po".



Do tego:
  • na główkę - mała brokatowa korona za grosze lub plastykowy diadem ze stoiska "za złotówkę"
  • na nóżki - baleriny z przyszytymi kokardkami z firanki
  • na rączki - bransoletki z koralików.
I... księżniczka gotowa :)
Moja Księżniczka Martynka ma dodatkowy walor, który dopełni całości... piękne długie włosy.

A po balu... odpruwamy dekoracje i mamy z powrotem sukienkę :)
Pomysł... ciekawy, łatwy do wykonania i ekonomiczny :))) Same korzyści :)





2 komentarze:

  1. Śliczna !!! fantastyczny pomysł, a najważniejsze, że łatwy do skopiowania:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Jakiś komentarz?... Zachęcam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wariacje wokół stołu ... © 2013. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

Distributed By-Blogspot Templates | Designed by-Windroidclub