Translate

20 lutego 2016

Rozważania przy stole... rewelacyjna "Rapsodia z Demonem" w Teatrze Rampa

mj | 12:02
www.teatr-rampa.pl
Niedawno miałam ogromną przyjemność wziąć udział w wydarzeniu, które pozostanie w mojej pamięci na długo...

Rapsodia z Demonem w Teatrze Rampa.

To, że jestem wielbicielką Queen`ów głoszę przy każdej okazji. Na tym blogu dałam temu wyraz w marcu ubiegłego roku - w poście Queen moja miłość... - przy okazji koncertu grupy w Krakowie.

Tak więc, gdy tylko trafiła do mnie informacja, że Teatr Rampa szykuje coś z Queen`em... natychmiast zakręciłam się koło biletów :)



Taaak... wybrałam to przedstawienie ze względu na Queen.
I... nie zawiodłam się, dostałam więcej niż oczekiwałam :)

Po szczegóły o spektaklu odsyłam na stronę Teatru Rampa, są tam informacje o samym pomyśle, kto reżyserował, kto zrobił choreografię i kostiumy, kto odpowiada za oprawę muzyczną, kto występuje ect. Przed pójściem do teatru - przeczytałam tę notkę i... przejrzałam wszystko, co znalazłam w necie na temat przedstawienia. 


Szykowało się coś interesującego. Wiedziałam, że nie będę żałowała tego wyboru, ale po obejrzeniu przedstawienia mogę śmiało powiedzieć, że nie miałam pojęcia, jakie wrażenia będą moim udziałem... dopóki się nie zaczęło :)

www.teatr-rampa.pl
Generalnie jestem "wrażliwcem" i sztuka w każdej formie robi na mnie wrażenie, porusza mnie i buduje, ale po TYM przedstawieniu opuściłam teatr "na skrzydłach" :) Przeżyłam dwie niezapomniane godziny, które minęły nie wiadomo kiedy. Moja dusza grała, a serce rosło :)

www.teatr-rampa.pl
Rapsodia... to nie tylko Queen. 
To świetny, porywający spektakl w wykonaniu Zespołu, którego wszystkich członków nie jestem w stanie wymienić tu z nazwiska, ale doceniam ich mistrzostwo. Taaak, dla mnie to mistrzostwo ! Wszyscy byli świetni !

www.teatr-rampa.pl
Oczywiście najbardziej "wpadają w oko i w ucho" wykonania odtwórców głównych ról... Kuby Molędy (Erwin), Jakuba Wociala (Demon), Sebastiana Machalskiego (Kacper), Barbary Gąsienicy-Giewont (Królowa) i Anny Kędroń (Ida), ale pozostali członkowie zespołu również nie dadzą się nie zauważyć. Na moje - amatorskie - standardy wszyscy byli doskonali :)

Oddając się sztuce,  w jednym z artystów odkryłam niedawno oglądanego (w styczniu tego roku), w Sali Koncertowej w Pałacu Kultury w Warszawie, "Freddie`go Merkury`ego" z koncertu Queen symfonicznie (również polecam, świetne!). 
Początkowo go nie poznałam, zwróciłam jednak uwagę na sposób śpiewania i coś mi nie dawało spokoju... Sebastian Machalski. Mam nadzieję, że nigdy nie przestanie śpiewać utworów Queen :)

Demon w wykonaniu Jakuba Wociala wyjątkowo mi się podobał. Dał się zauważyć :) Albo Kuba Molęda w "I'm going slightly mad"... super!

www.teatr-rampa.pl
Bardzo mi się podobały aranżacje Jana Stokłosy znanych mi od dawna - i bardzo często słuchanych - utworów Queen. I... muzyka na żywo. 22 utwory ! Uczta !

www.teatr-rampa.pl
Duże wrażenie zrobił na mnie energetyczny taniec aktorów, zaserwowany w sposób, który porywał publiczność.

www.teatr-rampa.pl
Do tego... scenografia, gra światłem, kostiumy i ta wielka energia młodych ludzi... Po prostu rozwalają ! Byłam zachwycona :) 

www.teatr-rampa.pl
Reasumując, dla mnie - przeciętnego, nie związanego z branżą widza, który sztukę odbiera sercem - musical Rapsodia z Demonem wystawiany w Teatrze Rampa to rewelacyjne widowisko. Lekkie, porywające, nowoczesne, z rozmachem i... długo by można jeszcze wymieniać jego zalety :).
Jedyne, do czego można się przyczepić... za szybko mija :) 

Polecam zdecydowanie !

Wariacje wokół stołu...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jakiś komentarz?... Zachęcam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wariacje wokół stołu ... © 2013. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

Distributed By-Blogspot Templates | Designed by-Windroidclub