Translate

14 lutego 2016

Dziś na moim stole DIY... dekoracja stołu na co dzień, hiacynty w słoiczkach.

mj | 20:45
Hiacynt... zapowiedź wiosny. 

Ku mojej uciesze pełno już ich w sklepach i w kwiaciarniach. Baaardzo je lubię :)

Przy okazji zakupów w jednym z marketów kupiłam - dosłownie za kilka złotych - trzy małe cebulki.

Tym razem zdecydowałam się na wyeksponowanie tych skromnych, ale jakże urokliwych kwiatów... w słoiczkach.

Pozostając w - planowanej przeze mnie na tę wiosnę  - konwencji szarobrązowo-różowych dodatków w moim domu (patrz: Ciemny róż z szarobrązowym na stole... i Marzenie o wiośnie...) słoiczki owinęłam kawałkami bawełnianej koronki w kolorze mokka i przewiązałam je różową wstążeczką od kwiatów.


Trzy "zasadzone" w udekorowanych słoiczkach hiacynty ustawiłam w drewnianej rynience, podsypując całość jasnym grysikiem. I tyle :)

 

Niby nic, a jednak... cieszy oko i duszę :)

Zawieszenie oka na prostych wiosennych kwiatach daje chwilę - czasami maleńki moment - wytchnienia, pozwala na sekundę oderwać myśli od wszystkiego, zatrzymać je, skierować na inne tory, a może nawet uchwycić dystans, gdy mamy trudny czas. To naprawdę działa :) Udowodniono naukowo, że ładne otoczenie służy człowiekowi i - ja już to wiem - nie jest do tego konieczny dekorator wnętrz :) W istocie rzeczy niewiele potrzeba, aby poprawić sobie nastrój i wprowadzić w swoją codzienność trochę pozytywnej emocji i optymizmu.
Zachęcam :)

PS. O hiacyncie na moim stole również TUTAJ 




6 komentarzy:

  1. Wow, ale pięknie to wygląda! Chyba zastanowię się nad wprowadzeniem wiosennych elementów do mojego pokoju <3
    Ściskam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam :) Już czas pożegnać zimę... nawet, gdyby chciało się jej jeszcze wrócić ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Urocze hiacynty, czekam z utęsknieniem na wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo :) A potem... znów za szybko minie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam hiacynty. Są moim głównymi lokatorami kwiatowymi już od kilku tygodni. Ich prostota i zapach urzekają mnie nieustannie. Twoje prezentują się świetnie w słoiczkach:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachną pięknie, to prawda. U mnie też już od dawna hiacynty goszczą:) dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń

Jakiś komentarz?... Zachęcam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wariacje wokół stołu ... © 2013. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

Distributed By-Blogspot Templates | Designed by-Windroidclub