Translate

21 lutego 2016

Dziś na moim stole... hiacynty w butelkach po sokach :)

mj | 21:24
Dziś na moim stole... 
HIACYNTY W BUTELKACH PO SOKACH :) 

Moje hiacynty w słoiczkach, o których niedawno pisałam - TU - tak wyrosły, że musiałam je pościnać. 

Dorodne, bladoróżowe kwiatostany okazały się tak ciężkie, że roślina dosłownie nie dała rady utrzymać ich w pionie. 

Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło :)

Mam drugą odsłonę :) 


Wszak hiacynty w wersji "ciętej" są równie piękne, jak i w formie kwitnących cebulek. Uzyskałam trzy piękne kwiaty...


Umieściłam je w smukłych butelkach po sokach, które okleiłam paskami papieru prezentowego w czarno białe romby. 


Postawione trzy obok siebie wyglądają... dużo lepiej niż mi się udało pokazać na fotkach :)


I tak oto... mam podwójną satysfakcję.


Na moim stole jest świeża, ciekawa i bardzo pachnąca dekoracja, która przyciąga oko, poprawia mi nastrój i dodaje optymizmu :)

o r a z...
po raz kolejny mam potwierdzenie, że moje "zbieractwo" nie jest takie złe :) 
Nie pozbyłam się butelek, które wydawały mi się ciekawe i wiedziałam, że je jakoś wykorzystam, a także... gdy pakowałam prezent urodzinowy dla córki, nie wyrzuciłam skrawków papieru prezentowego, który też mnie jakoś inspirował  :) 


Spodziewam się jeszcze trzeciej odsłony tych samych hiacyntów :) 
Cebulki, które na początku znalazły miejsce w słoiczkach okazały się... podwójne i z każdej wyrósł już nowy kwiatostan. Za kilka dni rozkwitną :)




2 komentarze:

  1. Hiacynty uwielbiam wprost ( obecnie obok w moim gabinecie stoją trzy). Twoje w tych butelkach prezentują się cudownie:) Pomysł świetny:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Piękne to kwiaty choć... tak pospolite.

      Usuń

Jakiś komentarz?... Zachęcam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wariacje wokół stołu ... © 2013. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

Distributed By-Blogspot Templates | Designed by-Windroidclub