Translate

2 grudnia 2014

Rozważania przy stole ... czas oczekiwania.

mj | 06:11
Zaczął się grudzień a wraz z nim adwent, czas oczekiwania na Boże Narodzenie. 

Dla mnie początek grudnia to również ... zielone światło dla dekoracji świątecznych. 

O ile drażnią mnie wszechobecne "gadżety" świąteczne w listopadzie, o tyle w grudniu ... są jak najbardziej "na miejscu". 


Zaczynam nakręcać się na Święta :)


Uwielbiam okres przedświąteczny, tę krzątaninę, porządkowanie domu, te rozważania na temat świątecznego menu i prezentów gwiazdkowych ... ten specjalny nastrój, to lekkie unoszenie nad ziemią, które ja w tym czasie odczuwam :)



Dla mnie to najlepszy okres w roku. 
Zupełnie nie rozumiem osób, które narzekają, że idą Święta i będzie tak dużo pracy, bo zakupy trzeba robić, i sprzątać, i ... w ogóle strasznie ciężko.


Ja przy okazji Świąt nie muszę nic. Robię to, co sprawia mi przyjemność. 
Bardzo lubię Wigilię Bożego Narodzenia. 
To dla mnie najważniejszy dzień w roku. Organizuję ten wieczór w moim domu, zapraszając swoich najbliższych, z którymi uwielbiam się spotykać. 


Moje działania w okresie przedświątecznym skupiają się głównie na przygotowaniu Wigilii. Dużą przyjemność sprawiają mi te wszystkie "zabiegi", rozważania na temat, co będziemy jedli, jak udekorować stół, jakie dać prezenty, jak je zapakować ect. Najbardziej atrakcyjne jest dla mnie to, że jest to rozłożone w czasie. Można wszystko na spokojnie przemyśleć i zrealizować, poddając się temu specjalnemu nastrojowi. W takiej atmosferze nawet sprzątanie - którego nie lubię :) - nie jest takie straszne.


Zawsze po zakończeniu Wigilii, gdy członkowie mojej rodziny wychodzą do swoich domów ... mam pewien niedosyt, bo to, co przyjemne mija za szybko. 


Wczoraj na moim stole pojawiły się świece adwentowe. 
Świece i wieńce adwentowe to - moim zdaniem - najlepsze dekoracje na początek adwentu.


W miarę upływu czasu oczekiwania i zapalania kolejnych adwentowych świec, będę sięgała po dekoracje świąteczne, by upiększyć na Święta wszystkie pomieszczenia w moim domu, a w dniu Wigilii ... ubierzemy piękną choinkę, pod którą ja położę prezenty dla swoich najbliższych, ale na pewno ... również znajdę prezent dla siebie :)



6 komentarzy:

  1. Ja też zawsze czekam na ten jeden dzień w roku :) A dekoracja bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. Same Święta też mają urok, ale to nie to, co Wigilia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny świecznik adwentowy!
    http://archpassiondesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam ten czas...przedświąteczny, wyjątkowy i magiczny !!! Twoje dekoracje są takie...jak być powinny, nastrojowe, świąteczne, magiczne i wyjątkowe:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Jakiś komentarz?... Zachęcam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wariacje wokół stołu ... © 2013. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

Distributed By-Blogspot Templates | Designed by-Windroidclub