Translate

7 grudnia 2014

Mój "Stół wigilijny...aby zatrzymał się czas" w magazynie ILOBAHIE CREATIVE.

mj | 13:32
Dziś ukazał się grudniowy numer - wydawanego od kilku miesięcy - bezpłatnego Magazynu o wnętrzach ILOBAHIE CREATIVE

A co w nim ? 
120 stron inspiracji świątecznych i... sami się przekonajcie!

Zamówcie darmową prenumeratę,  a potem ... zadbajcie o to, aby ktoś inny posprzątał dom przed Świętami, bo nie będzie na to czasu :)


W tym miesiącu również ja miałam zaszczyt i wielką przyjemność zasilić szeregi zespołu redakcyjnego. W grudniowym numerze znalazł się mój artykuł "Stół wigilijny ... aby zatrzymał się czas". Jest to jednak mały wycinek tego, co można przeczytać i zobaczyć w magazynie, zredagowanym przez kilkanaście osób. Zapraszam do lektury swojego artykułu, ale również wielu innych, bardzo ciekawych tekstów opatrzonych pięknymi fotografiami. Cały numer naszpikowany jest tym, co dla oka, dla ciała i dla ducha. Prowokuje do refleksji i daje inspiracje.

Szczerze zachęcam do prenumeraty, bo naprawdę warto :)




3 komentarze:

  1. :))) grudniowy numer jest bezapelacyjnie wyjątkowy :) Artykuł o stole wigilijnym świetny :) Pozdrawiam :)) Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi dziękuję, mój debiut :)
      A cały numer ... nic dziś nie robię, czytam :)

      Usuń
  2. O rany, gratuluję, zaraz "biegnę" przejrzeć magazyn bo już na moją skrzynkę dotarł:))) Przyznam, że i ja marzę aby w taki magazynie zaistnieć i coś tam napisać, pokazać...:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Jakiś komentarz?... Zachęcam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wariacje wokół stołu ... © 2013. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

Distributed By-Blogspot Templates | Designed by-Windroidclub