Translate

30 marca 2016

Dziś na moim stole DIY... prezent na chrzest.

mj | 21:15
W minione Święta moja rodzina z wielką przyjemnością uczestniczyła w Chrzcie maleńkiej Wiktorii, dla której niedawno - z okazji Jej urodzin - szyłam buciki :) To już pół roku temu !

Zarówno ta maleńka dziewczynka, jak i Jej tata mają w moim sercu dość istotne miejsce, dlatego - gdy tylko poznałam termin uroczystości - z dużym zaangażowaniem przystąpiłam do obmyślania prezentu, jakim obdarujemy Małą z tej szczególnej okazji.


Dając prezenty z rożnych okazji... nie lubię chodzić na łatwiznę, zawsze są one "od serca" i z reguły wartość materialna mojego podarunku jest tylko jego częścią. Staram się dołożyć to COŚ :) Krótko mówiąc... przykładam się i... nie lubię dawać pieniędzy.

Przy okazji prezentu dla Wiktorii zależało mi, aby była to dla Niej pamiątka tego szczególnego dnia, a jednocześnie, aby prezent miał jakieś przesłanie dla malucha. Jednocześnie rozumiałam, że potrzeby dziecka to "worek bez dna", co w dzisiejszych czasach jest nie lada wyzwaniem dla rodziców.

Ostatecznie, maleńkiej Wiktorii postanowiłam dać jednak pieniądze (mino, że tego bardzo nie lubię) i... WÓZEK PEŁEN TROSKLIWYCH MISIÓW :)

Zamówiłam mały wózek z napisem (aukcja Allegro - MARKET "ZETKA" Paweł Kopczak) i 12 gipsowych figurek misiów (aukcja Allegro - Marta Owczarek usługi kosmetyczne, rękodzieło).

aukcja Allegro - Marta Owczarek usługi kosmetyczne, rękodzieło
Z kawałka filcu uszyłam torbę na wózek (na podobieństwo tych, których mamy używają w realu), do której włożyłam pieniądze.


Pomalowałam swoje misie farbami plakatowymi, utrwaliłam bardzo mocnym lakierem do włosów i pozwoliłam im dokładnie wyschnąć.


Uznałam, że misie, które mają wspierać małą Wiktorię w życiu powinny mieć specjalne zadania. Wydrukowałam i zalaminowałam "misiowe powołania", a nastepnie przytwierdziłam je cienką żyłką do  pleców poszczególnych figurek.

Misiowe powołania:
  • Pielęgnuję miłość...
  • Dbam o przyjaźń...
  • Współpracuje z Aniołem Stróżem...
  • Troszczę sie o zdrowie...
  • Dodaje odwagi...
  • Dostarczam radości...
  • Pilnuję finansów...
  • Podsycam marzenia...
  • Podkręcam optymizm...
  • Przyciągam szczęście...
  • Doglądam edukacji...
  • Przypominam o Bogu...

Jeden z misiów otrzymał specjalne zadanie, w związku z czym na jego szyi zawisł maleńki srebrny medalik.


I... wsparcie dla Wiki gotowe :))


Spakowałam wszystkie misie do wózka dbając, aby każdemu było wygodnie :)


Mój wózeczek pełen troskliwych misiów zapakowałam w folię przezroczystą i...


przytwierdziłam kartkę z naszym przesłaniem dla małej Wiktorii.


Podarowaliśmy nasz prezent z wielkim sercem, życząc maleńkiej Wiki dobrego życia :) Daliśmy - co prawda - pieniądze, które prawdopodobnie niebawem zostaną wykorzystane, wszak potrzeby dziecka są wielkie. Jednak mała Wiktoria będzie miała również pamiątkę naszych dobrych emocji kierowanych w tym szczególnym dniu w Jej stronę :) 




10 komentarzy:

  1. Piękny prezent :) ja mojej chrześnicy zrobiłam pamiątkę chrzty świętego w kształcie sukieneczki z bodami :), na każdym nowym bodziaku było miejsce na zdjęcie z tego dnia :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, też super pomysł :) No właśnie, trochę "serca" i można cos wymyślić :) Dzięki za odwiedziny i... dobre słowo :)

      Usuń
  2. Przecudowny prezent !!! jestem pod wielkim wrażeniem. Sama uwielbiam dawać niebanalne, oryginalne prezenty, takie które będą długą pamiątką:) Pieniądze...wiem, że są oczekiwane, ale one szybko się rozejdą, natomiast coś takiego w sercu zostanie na długo. Bardzo mi się podoba i sam pomysł i jego wykonanie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mam problem z prezentami. Podobnie jak Ty nie lubię dawać pieniędzy, chciałabym by prezent był wyjątkowy i na lata. Niestety nie jest to łatwe. Tobie się to udało:-)
    Pozdrawiam:-)
    P.S.
    A masz może jakieś nietuzinkowe pomysły na prezent komunijny dla dziewczynki i chłopca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za... uznanie :) Co do prezentu na komunię... wyzwanie przede mną, myślę intensywnie, bo w maju będę miała tę przyjemność. Jak coś wymyślę, dam znać na prv i również polecam się w tej sprawie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. troskliwe misie i wózek są piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny prezent.
    Pomysł jest niesamowity.
    Misie uwielbiam, a dzieciaki też prawie wszystkie. :)
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, miś podoba się wszystkim. Pozdrawiam :)

      Usuń

Jakiś komentarz?... Zachęcam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wariacje wokół stołu ... © 2013. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

Distributed By-Blogspot Templates | Designed by-Windroidclub