Translate

12 października 2014

Dziś na moim stole ... jesień.

mj | 20:55
Niedziela ... piękna pogoda. 
Wszyscy w domu. Wreszcie :) 
Wybraliśmy się na spacer do Lasu Bielańskiego.
Pięęękny jest las jesienią.
Spacerowałam i rozmyślałam ...

Udało mi się na chwilę zapomnieć o wszystkim.

Promienie słoneczne delikatnie prześwitywały przez gałęzie drzew. I te kolory ... Od zieleni poprzez złoty, róże, liczne odcienie rudości, po żółty. 

Po prostu ZACHWYCAJĄ :)

Nasz pies - Baden - pięknie komponuje się z barwami jesieni :) Nawiasem mówiąc, przyszedł do domu ledwo żywy, tak się wybiegał.


Spotkaliśmy bardzo sympatyczną mieszkankę lasu, ale Baden - jak słoń w porcelanie - oczywiście ją wystraszył i .. nie zdążyłam zrobić swojej fotki :( Na zdjęciu poniżej - jej siostrzyczka :)


Sama nie wiem, jak to się stało, że las ... przyniosłam do domu :) Wróciłam z pękiem pięknych kolorowych gałęzi.


Dziś na moim stole ... jesień. Słoik, trochę rafii i gotowe :)



Piękna sprawa taki spacer.
Taka chwila wytchnienia.
Przemyślałam parę spraw, pogadałam z rodziną, pobawiłam się z psem.
No i ... "nakarmiłam" oczy i duszę :)
Zachęcam ...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jakiś komentarz?... Zachęcam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wariacje wokół stołu ... © 2013. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

Distributed By-Blogspot Templates | Designed by-Windroidclub