Translate

23 grudnia 2015

Róbmy sobie drobne przyjemności...

mj | 00:13
Święta tuż, tuż...

Mamy DOBRY czas. 
Ludzie na fali przygotowań do Świąt są dla siebie jacyś milsi, jacyś lepsi... "przemawiają ludzkim głosem" :) Ja obserwuję to szczególnie w pracy. Wszyscy jacyś tacy mniej spięci, chociaż rozmowy krążą wokół zapracowania, troski o to, co trzeba zrobić, co posprzątać, co podać na stół wigilijny, no i... jak wszystko pogodzić, jak się wyrobić :)


Pracuję głównie wśród kobiet, więc te rozmowy są po prostu naturalne, bo każda z nas jest świątecznie zaangażowana. Jednak w tym wszystkim daje się zauważyć taką jakąś dobrą emocję, która "rozlewa się" na innych, pozwala patrzeć lepszym okiem.

A naprawdę... (niestety) nie jest to normą w dzisiejszych czasach !

Zostałam zaproszona przez jeden z oddziałów na Wigilię.


Postanowiłam - również na fali lepszej emocji - zrobić moim kolegom i koleżankom niespodziankę, przygotowując dla nich spersonalizowane bombki.


Nic takiego, zwykłe zielone świecidełka, na których wypisałam imiona i narysowałam gwiazdki. Kosztowało mnie to 6 zł i pół godziny czasu, a efekt... bezcenny.


To nic, że było trochę nierówno, niezbyt profesjonalnie, bo pisak okazał się nie najlepszej jakości.


Było miło!!!
Moje bombki spowodowały szczere uśmiechy na twarzach, dobrą, ciepłą emocję  :)

Jaki z tego wniosek?
Róbmy sobie drobne przyjemności, bo one powodują, że choć na chwilę zapomina się o troskach... bo dają siłę :)
Czasami tak niewiele potrzeba, żeby pielęgnować tzw. "dobre stosunki międzyludzkie" Dla mnie... nieocenione.

Święta Bożego Narodzenia to bardzo dobry pretekst :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jakiś komentarz?... Zachęcam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wariacje wokół stołu ... © 2013. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

Distributed By-Blogspot Templates | Designed by-Windroidclub